Tahkon loma-asunto

PDF-tiedostoTahko varauskalenteri.pdf (220 kB)
Voimassa oleva varaustilanne, 15.4.2024 päivitetty
PDF-tiedostoAjo-ohje.pdf (3.2 MB)
Ajo-ohje Keskusvaraamoon, avaimen noutopaikkaan
PDF-tiedostoKarttaleike.pdf (505 kB)
Ajo-ohje avaimen noutopaikkaan sekä seuran huoneistoon
PDF-tiedostoMuutamia vinkkejä huoneiston käyttäjille.pdf (17 kB)
Muutamia vinkkejä huoneiston käyttäjille
PDF-tiedostoTahko mainos 2023-2024.pdf (289 kB)
Tahko mainos 2023 - 2024

Tuusulan Maamiesseuran toimintaperiaatteeksi on kirjattu, että yhdistys toimii jäsenistön yhteistoimintaa edistäen, kehittäen jäsentensä ja heidän perheidensä hyvinvointia sekä antaen erityisesti nuorisolle mahdollisuuden toimia harrastus- ja kansalaistoiminnan piirissä.

Vuonna 2009 yhdistys osti jäsentensä ja heidän perheenjäsentensä käyttöön lomahuoneiston Tahkovuoren matkailukeskuksesta Kuopion Nilsiästä. Lomahuoneisto sijaitsee n. 1,2 km päässä keskustasta, Sokos-hotellista, rinteistä ja kylpylästä, kävelymatkan päässä kaikesta. Hiihtolatuverkosto lähtee aivan huoneiston välittömästä läheisyydestä.

Huoneisto on pohja-alaltaan 48,5 m2 sisältäen makuuhuoneellisen parven ja ulkoparvekkeen. Makuupaikkoja ja astioita on 6-8 hengelle. Varusteisiin sisältyy mm. sauna, pyykkikone, kuivauskaappi, tiskikone, hyvin varusteltu keittiö, tv, dvd ja radio. Taloyhtiön pihalla on myös Grillikota ja puutarhakalusteet käytössäsi.

Huoneiston varauksia hoitaa Jussi Hanhilahti, p. 0400 882 090. Varauksia otetaan
vastaan aina vuodeksi eteenpäin. Lomapaikkaa vuokrataan yhdistyksemme jäsenille edulliseen jäsenhintaan, esimerkiksi hiihtolomaviikko maksaa  n. 400 €, markkinahinnan ollessa 800-1000 €. Halvimmat kesäyöt ovat 45 € hintaisia, kun hotellissa yöpyminen kustantaa lomailijalle 160-180 €. Alennetut jäsenhinnat löytyvät varauskalenterista tai mainoksesta.

Tahko on monipuolinen matkailukohde sekä kesällä että talvella. Harrastusmahdollisuuksina kesällä on mm. patikointi, golffaus ja maastopyöräily. Sisäliikuntapalveluina alueelta löytyy mm. Super Corner sisäleikkipuisto, punttisali, padel- ja tenniskentät ja kylpylä. Mönkijä, -ja moottorikelkkasafarit löytyy alueelta kuin myös kotieläinfarmi. Talvella perinteisesti hiihto, laskettelu tai vaikkapa retkiluistelu. Läheltä löytyy myös kylpylä, josta saa varata useita hoitoja tai mennä vaikka keilaamaan. Kylpylän läheisyydessä löytyy ulkoleikkipuisto, katukoris, ja fudiskenttä ja talvella jääkiekkokaukalo. Tahkolla järjestetään vuoden mittaan useita eri tapahtumia, Business Slalom, Tahko MTB, Tahkon Juhannus muutamia mainittuna. Tahkolla on sokoshotelli Tahkovuori, Ravintola Piazza, Ravintola El Monte ja hotelli Ukkotahko. Yhteensä kaikkiaan n. 20 ravintolaa, joista vuoden mittaan löydät useita tunnettuja esiintyjiä ja hyvää ruokaa. Lisätietoja Tahkon palveluista ja kohteista löytyy osoitteesta www.tahko.com. -käy tutustumassa-

Tahkolle pääsee autolla (400 km / n. 5 tuntia), tai lentäen tai pikajunalla Kuopion kautta, josta mm. sesonkina on jatkuvat bussiyhteydet Tahkolle sekä sesonkina Tahkolla kiertää ilmainen SKI-bussi.

Lähde nauttimaan perheesi tai ystäviesi kanssa Tahkon tunnelmista tai voit vinkata läheisillesi myös tästä mahdollisuudesta ;)

Tuusulan maamiesseuran lomaosake on ylhäällä keskellä.Silta järven yli keskustasta TahkovuorelleNäkymä järveltä Piazzalle
Golf klubiNäkymä keskustasta vastarannalle
Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.
Kuntoportaat
Reippailijat.

Kun haluat tehdä varauksen tai kysyä lisätietoja, ota yhteyttä Jussi Hanhilahteen, p. 0400 882090 tai sähköpostilla jussi.hanhilahti@purolan.fi

Katso myös uusi Tahko 2023 esite